Bla bla bla...

Hejj hejj!

Här där jag bor regnar det för fullt (vi som tänkte grilla T.T) och jag var nyss ute och frågade grannen om lilla Charlie var där men det var han inte, han brukar nämligen gå in där (dom har också en kisse).

Jag ska få antagligen få nya tepeter eller om måla om i mitt rum, så ifall ni har några favvo tapeter som ni tror jag skulle gilla skriv en länk i kommentarerna, eller om ni tycker jag ska måla i någon speciell färg.

Jag har också funderat på om jag ska höra med Jennifer om vi ska sova i min lekstuga (nej, jag leker inte i den längre :p) i sommar, den är ju rejält byggd, ingen liten plast sak som man köper på toysrus...Så kylan ska nog inte vara ett problem nu, men dom små som jag ska vara barnvakt åt imorgon vill nog vara där inne, så jag ska nog gå och städa där när jag är klar med inlägget.

Inlägget om idèer kommer snarast när jag har gott om tid och ork, vilket jag inte har nu, men det kommer iallafall.

Igår  så var jag på en pizzeria med några utav tjejkompisarna (vi var 10 stycken) och vi käkade, jag tog en sallad :P (Om det är intressant...)

Jaha nu har jag slut på saker att skriva om just nu+tid, men det är snart ett nytt inlägg uppe...


KRAMIZAR // Wilma <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0