Lite idèer...

Hejj alla söta läsare <3

Hoppas ni får en bra ledighet! Själv ska jag nog gå ut en sväng och senare städa lite och sitta barnvakt imogon och åka till pappa imorgon kväll. 
Jag kommer inte kunna blogga i helgen eftersom min pappa och jag flyttar till en lägenhet och datorn är inte uppsatt där än (jag ska försöka spara och tjata lite smått om en laptop...<3) och jag kan inte skriva inlägg på min mobil så jag har dampat lite på den ;) 

Idag jag ska göra lite fashion inlägg någon dag, men det blir med Jennifer isåfall. 

Och min lilla kissemisse Charlie har för mycket fästingar...Usch, men ska ha på lite fästing medel på han ikväll (frontline eller något sånt heter det.). 

Funderar på att ha någon slags utav tävling på bloggen senare, men ska snacka med Jennifer, vad tycker ni det ska va för slags utav tävling? Svara mer än gärna i kommentarerna <3

Ska skriva ett riktigt långt inlägg med ännu mer utav mina idèer för jag har många fler, men det blir senare.


Nu måste jag fixa lite grejjer. 

KRAMIZAR // Wilma 


Kommentarer
Amanda

Ifall du ska skaffa en laptop tycker jag du ska ha en chock rosa. stackars katt! Kram

2012-05-17 @ 18:10:20
Wilma

Hejj, aa, det är såå snyggt, men tror jag ska se om jag får en iphone 5 sen först för den kan man ju också blogga och göra det viktigaste på :) Aa, men nu är det bättre med han, tar in möss/ormar då och då men det är väll meningen att det ska bli min frukost egentligen..Kram

2012-09-01 @ 01:54:29
URL: http://thatyouwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0