Lite smått o gott..

Hejj<3
Förlåt att vi glömt bort bloggen...
Men de har vart så mycke me skolan, kompisar, killar o sånt, du vet säkert vad jag menar...:**  Så vi har helt enkelt glömt bort o skriva o sånt....
 
Iaf, gott nytt år på er i efterskott då, hoppas ni får ett bra år(:
Mitt år hoppas jag blir bättre än va de vart hittils iaf.. Jag o killen (ex:et..) gjorde slut i tisdags så de va surt... Men de är tur att jag har så snälla o guliiga kompisar som stöttar mig ;** 
Livet kan  ju inte alltid vara perfekt o de får man väl leva med :(
 
Jag hoppas på att resten av året blir bättre nu iaf, ska försöka ha kul o skratta mycke o undvika bråk som de blev mycke av i höstas, men nu ska jag bara kö på o skita i va andra tycker om dom inte vill mig väl, jag har förlorat många fina vänner genom åren o de tänker jag inte göra mer nu, friends forever is what I want<3
 
Just nu sitter jag bara o dunkar musik o leker lite me iphonen som jag fick i födelsedags present (jag fyller 15 December..)<3
 
Jag ska försöka skriva lite då o då på bloggen, men jag funderar på o starta en egen blogg också men vi får se om jag pallar me de.. Ska se om jag orkar va aktiv här föst ett tag iaf o sen få vi se hur de blir:)
 
Kramar//Wilma<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0