Happy Halloween !

Hejj, <3 
Skulle bara önska alla en glad halloween, hoppas ni inte blivit allt för skrämda..;)
Själv han jag inte gå bus eller godis iår, bakade kladdkaka iställe, lägger upp recept imorgon, tyvärr tror jag inte jag kan ordna en bild pga av krångel med min kamera.
 
Aja, pappa fyller år på måndag så imorgon ska jag åka o leta present till han innan han kommer o hämtar mig o så ska han o jag ha lång helg tillsammans, jag träffar ju inte han såå ofta så det ska bli kul ! Får se vad vi hittar på.. Jag kommer baka nåt där i helgen tror jag lägger upp på bloggen isf, älskar o baka där !<3
 
Jag har tyvär inte skrivit så mycke på bloggen men jag ska bättra mig, måste bara finna villjan i det o ha saker att skriva om.. Som jag inte har nu.. Men jag ska väll avrunda det här så hörs vi imorgon antar jag, puss // Wilma<3
 
 


Kommentarer
Maja - foto, personlighet & design

Jag har frågestund på min blogg, skulle bli väldigt glad om du kikade in och ställde en fråga! Kram

Svar: Klart man ska ställa en fråga :)kramkram!
thatyouwant.blogg.se

2012-11-01 @ 13:33:47
URL: http://Majasl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0