Längesen ....

Längesen jag skrev ... Men som jag tror att ni flesta vet så spelar jag gthotel så spelar de
Men ska försöka skriva mer nu , Jag lovar ... Idag har varit en vanlig dag , Imorn blir det att baka i skolan o ha skoj. Hoppas alla mår bra o så ... Imorn skulle vi åka skidor men blev inte så för att de är för lite snö som tur är ... Livet rullar på o jag mår bra o så , Just de 1 månad kvar tills Justin Bieber fyller år men kommer göra ett inlägg när han fyller år också ! Vi får se ifall jag köper tårta o äter själv c:
Ni som har Justin Bieber bloggar , Skicka gärna en länk för vill gärna kolla c: Tack i förhand !



De var lite från mig ...

O Just de , Min stora syster har fyllt år .... Ville bara säga gratis o så !
Bild på henne kommer ... Men inte idag c:







Kommentarer
Silvia

Sv: Du ja <3

2012-02-21 @ 14:24:53
URL: http://slm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0