Cheesecake

Nu sitter vi och en klasskompis till oss hemma hos Jennifer och äter cheesecake med jordgubbar, Jenna gillar botten mest...Våran klasskompis Nathalie gillade gelèn Jenna och jag gjorde igår! Just det, Grattis Valentina!! ( Valentina är Jennas lillasyrra ) Nu ska jag vara lite social just det här kommer videon på Alex och Joel : http://www.youtube.com/watch?v=gYXKtyioDxg Jag är så ledsen att jag inte hann lägga upp den igår! Hade gäster och så...:( Men nu är den uppe iallafall! Kram //Wilma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0