Ensam hemma :)

Jag är ensam hemma själv! Jippie....Men jag ska inte göra något bus för då får jag nog inte vara själv igen, hehe. Min mamma är på middag, så jag har poppat popcorn och ska snart göra semlor ( Jag kommer att faila... ) Men jag söker nog på google hur man gör annars så blir jag kanske magsjuk...Nu sitter min katt ( Charlie ) och tigger popcorn, han fick något förut men då ville han inte ha :P Han hade tydligen varit instängd i ett garage från 7:30 till typ 11:00 på gatan ovanför, jaja han överlevde ju iallafall, eller?! ( Var tvungen att skriva det ;) Snart när jag gjort semlor så ska jag sitta framför TV:n och mitt enda sällskap ska vara en frys pizza ( Billys original ) och en sovande katt, kanske inte så kul men så har jag iallafall planerat min kväll, sätter nog på True Blood på TV:n eller något som verkar bra ( Tar ju inte ett dåligt program ;) Nu ska jag gå och värma Pizzan och göra semlan! Kram // Wilma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0