Förlåt/Tack Elin/Prao/Rhodos <3

Hejj! Jag måste be om ursäkt igen! Jag är så glömsk, hade glömt er (sorry T.T )! Nu har jag bestämt mig, jag ska skriva minst 4 långa inlägg i veckan eller 8 kortare. Jag ska be Jennifer att skriva mer hon också, men jag ska sköta mig bättre nu. Måste tacka min kompis Elin för att hon påminnde mig att jag har er och bloggen så TACK ELIN <3
Idag har jag och Jennifer praoat på Gustavsvik resturangen (Det ligger i Örebro ) vi fick göra sallader, tzatsiki, kladdkaka ( 10 dubbel sats...det var en stor bunke xd ) och så fick vi hjälpa ägaren Susanna, Tackar för att du tog i mot oss Susanna. Vi fick även bada gratis när vi var klara, badvakten flörtade med mig  ;)
Jag måste tipsa om min nya favorit film hip hip hora, ja det låter som en helt rubbad film men det är den enda bra Svenska filmen som gjorts, min nya favvo <3
Jag har varit Rhodos också för nån vecka sen, hade jätte varmt och skönt ( Hade eget rum, intresant va? ) Träffade en jätte söt och snäll tjej som heter Linnea och är från Arvidsjaur, som jag smsar med just nu xd. 
Är någon intreserad att fixa en ny header till oss så hör av dig till mig på: [email protected]   Tack!

Skriver kanske lite mer senare ska se på hip hip hora med mamma nu och antagligen äta lite choklad (mums). 

KRAMIZAR// Wilma!  


PS. Vill säga ett extra tack till Elin som fick mig att skriva ett inlägg! TACK ELIN! Är skyldig dig en tjänst! DS.


Kommentarer
Elin Ahlgren

Det var så lite Wilma! <3

2012-05-15 @ 19:06:34
Wilma

Aww...Det tycker jag! Tack igen Elin <3

2012-05-17 @ 15:38:30
URL: http://thatyouwant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatyouwant

Vi är två bästisar som heter Wilma och Jennifer, vi går i samma klass och gillar båda att vara med kompisar. Vi kommer att försöka göra ett inlägg var per dag (med undantag). Vi hoppas du gillar bloggen! Kram från oss <3

RSS 2.0